Inici     Qui Som?     Què fem?     Serveis     Linies de Treball     Galeria d'imatges     Notícies     Enllaços     Contacta     Registrar-se  
Última hora
Benvinguts a l'Associació de Pagesos i Ramaders d'Andorra
Anuncis breus
Més Informació
Promoció
Més Promocions

Entrada d'usuaris registrats.
 


El 26 de juliol de 1994 es va crear l'associació de Pagesos i Ramaders d'Andorra que, agrupa tot el sector agrícola. Des de llavors la seva motivació ha estat la coordinació i representació dels seus associats en el tractament dels temes agrícoles i ramaders per promoure l'evolució i millora del sector.
En aquest sentit, ha treballat en estreta col·laboració amb el Govern en la creació d'una llei d'agricultura i el foment de la marca Carn de Qualitat d'Andorra, entre d'altres.
Noticies
CURS D'APICULTURA ECOLÒGICA
23/08/2010
L'Associació de Pagesos i Ramaders del Principat d'Andorra organitza un curs d'apicultura ecològica dirigit als ja introduïts en aquest àmbit per donar resposta a les necessitats d'adaptació de la gestió apícola als nous reptes del sector.
La formació vindrà avalada pel Sr. Jaume Cambra Sànchez, professor de Botànica a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona, vicepresident d'Apicultors Ecològics Associats (AEA) i experimentat apicultor.
Llegir +
PROJECTE DE COOPERACIÓ VETERINÀRIA A UGANDA
03/08/2010
Iniciada en el gener de 2010, i amb una durada d'un mes, ha tingut lloc la primera fase del Projecte de Cooperació Veterinària en el Districte de Kisoro (Uganda).
El projecte ha estat presentat per l'Associació de Pagesos i Ramaders del Principat d'Andorra (APRA) i executat pel veterinari andorrà del Departament d'Agricultura del Ministeri de Medi Ambient, Patrimoni Natural i Agricultura del Govern d'Andorra, Sr. Jesús Muro Figueres.
Llegir +
NOVA ASSOCIACIÓ D'APICULTORS ECOLÒGICS DE CATALUNYA I ANDORRA
07/06/2010
Es formalitza a Talamanca l'associació Apicultors Ecològics Associats que cohesiona els apicultors sensibilitzats per aquest tipus de gestió amb l'objecte principal de vetllar per la millora i la defensa de l'apicultura ecològica, així com per la potenciació de la mel ecològica com un producte de màxima qualitat que cada vegada compta amb un major reconeixement per part dels consumidors.

Llegir +
Més Notícies
Fototeca
Més Imatges
© Copyright, Associació de Pagesos i Ramaders d'Andorra, 2005
Disseny i programació per MyP SL